Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar

Actualitat

< Tornar al llistat
27 Nov
Notícies

Anem a sopar, la Boqueria convida

‘Anem a sopar, la Boqueria convida’ és la campanya que el mercat de la Boqueria ha estat portant a terme per Nadal des del passat 2016. Consisteix en el sorteig de 20 sopars dobles entre tots els seus clients i, com en les altres edicions, són els estudiants del 2n curs del grau d’Il·lustració de l’Escola Massana qui fan la proposta de disseny del seu cartel. Arran d’un acord de col·laboració entre les dues entitats, firmat el 2016 i renovat cada any, els alumnes d’aquesta escola poden participar en aquesta activitat organitzada per l’Associació de Comerciants del Mercat de la Boqueria d’acord amb el seu pla docent d’estudis.

Per cada 10€ de compra, una butlleta i a partir de 30€, una bossa
El funcionament és el mateix que a les edicions anteriors: els clients del mercat s’han d’acostar al Punt d’Informació per bescanviar els tiquets de compra per butlletes, una per cada 10€ de compra. Les butlletes es repartiran entre el 2 de desembre de 2019 i el 4 de gener de 2020. Després de Reis, es durà a terme davant de notari el sorteig de 20 sopars dobles per valor de 100 euros per comensal i els guanyadors podran triar entre els restaurants Ca l'Isidre, Hidden Boqueria i Direkte Boqueria. Els clients amb les butlletes premiades tindran 30 dies per anar a reclamar el seu premi al Punt d’Informació del mercat i el termini per gaudir del sopar al restaurant escollit s’acabarà el 29 de febrer del 2020.

També com a les edicions anteriors, la campanya de Nadal es complementa amb el repartiment de 5000 bosses de material tèxtil entre els clients que facin una compra superior a 30€. Les bosses van decorades amb la imatge de la campanya, que aquest any ha recaigut, per decisió del jurat, en la proposta de l’estudiant Ciara Quilty-Harper. El jurat també va considerar finalistes les de les alumnes Cristina Luna i Cyntyia Kwinkelenberg entre la vintena de propostes presentades.

El resultat es va donar a conèixer en un acte el dia 27 a l’Escola Massana el 27 de novembre, que va comptar amb l’aportació gastronòmica del Quiosc Modern, Ramblero, Quim de la Boqueria i Clemen’s, bars del mercat, i Olives Francesc i Menuts Rosa, parades del mercat, a més d’Estrella Damm.

Horari ampliat del Punt d’Informació
La campanya de Nadal inclou també, com en els últims anys, la presència d’un gran arbre de nadal a la porta d’entrada des de la Rambla, i uns llums nadalencs a la façana posterior del mercat a la plaça de la Gardunya, a l’entrada de la Rambla i a la cruïlla dels porxos amb els carrers d’accés al mercat, fruit de la col·laboració amb la fundació Tot Raval. Per donar un millor servei, també com és habitual, el Punt d’Informació amplia el seu horari de 8 a 20 h de dilluns a dissabte mentre duri la campanya nadalenca.