Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar

Actualitat

< Tornar al llistat
31 Mar
Notícies

Pujada de la venda online de la Boqueria

Des que el passat 14 de març es va decretar l’estat d’alarma que ha comportat la present situació de confinament, les vendes online del mercat s’han multiplicat per 10 i, juntament amb la telefònica, representen el 30% de les vendes. A més, s’ha habilitat un servei telefònic a domicili gratuït per a la gent gran del barri que ha ofert, en la primera setmana de funcionament, un total de 41 serveis, principalment a les persones grans del barri però també hi ha hagut un 25% a altres zones de Barcelona.

La compra online es pot dur a terme a través de l’aplicació o del web de manzaning i s’hi pot comprar carn, peix, fruita i verdura, aviram i ous, menuts, olives i conserves i formatge. En les dues últimes setmanes, el tíquet mig de compra online ha augmentat un 15 %. Pel que fa al servei telefònic gratuït per a més grans de 65 anys, cal trucar al 93 304 02 70 entre les 9 i les 12 h, per donar la comanda i indicar de quines parades es vol comprar el producte, i el repartiment als domicilis es fa entre les 13 i les 15 hores per personal convenientment acreditat. En cada comanda telefònica s’adquireixen productes d’una mitjana de 3,5 parades.

El mercat, que ha adoptat les mesures indicades per les autoritats per garantir la seguretat de paradistes i compradors, continua amb la seva activitat, amb 45 parades obertes entre setmana i 60 els divendres i dissabtes, amb la major part de l’activitat comercial concentrada als matins.